Już jest! Teledysk do "Leśnej Polany"!


Płynący prosto z serca, z dedykacją dla moich wspaniałych, kochanych, wiernych Czytelniczek...
(a jutro obiecane dwa następne odcinki na lesnatrylogia.blogspot.com

Słowa (żebyście mogły sobie ze mną śpiewać)


Pamiętasz, jak całkiem niedawno

Pełen pięknych marzeń był twój świat

Wierzyłaś w to, że się spełnią

Twoją drogą była droga do gwiazd

Tak łatwo się zgubić, gdy mrok zapada

Lecz choć zgaśnie światło dnia,

Jestem tu, będę czekać wiernie

Znajdziesz mnie w swoich snach.



Wybór nie zawsze jest prosty,

Kiedy nie wiesz, kto przyjaciel, kto wróg

Kto poda ci dłoń serdeczną,

A kto wskaże najmroczniejszą z dróg

Lecz słuchaj serca, ono powie ci prawdę

I znów odnajdziesz światło dnia

Jestem tu, wciąż przy tobie, wierz mi

Znajdziesz mnie w swoich snach



Urodziłaś się po to, by marzyć,

Urodziłaś się po to, by śnić

I choć droga przed tobą jest długa i trudna

Trzeba wstać, być wierną, iść

Trzeba wstać, być wierną, iść



Czasem trzeba zacząć od nowa

Chociaż brak jest ci wiary i sił.

Choć myślisz, że straciłaś już wszystko,

Noc nie skończy się, nie wstanie już świt

Lecz w głębi serca odnajdziesz nadzieję,

Tam płonie najjaśniejsza z gwiazd

Wrócisz tu, gdy zatęsknisz do mnie

Czekam gdzieś w twoich snach.