Co o "Bezdomnej" piszą czytelniczki z Rosji i Ukrainy...

Aż się chce pisać dalej, naprawdę... :)



Tanichka;) 
Ocena: 5
Cudowna, zachwycająca książka, ale i niełatwa (Uwaga! – Wciąga!)
13 listopada 2015 г.

Leno4ka_lena 
Ocena: 5
Cudowna książka. Zachwyciła mnie od pierwszych stron… nie mogłam się oderwać. Polecam!!!
20 października 2015 

Raisa Walentinowna
Ocena: 5
Jedyna w swoim rodzaju, chwytająca mocno za serce. Są książki, które zapominasz po tygodniu, ale tej nie da się zapomnieć. Wszyscy powinni ją przeczytać.
14 grudnia 2015 

Katiejka
Ocena: 5
Czytam i nie mogę się oderwać!!!!!
15 stycznia 2016 

Galina Iwanowna
Przeczytałam książkę w dwa dni, teraz ciężko mi na sercu.
1 listopada 2015 

Natalia Waleriewna
Początkowo się zmartwiłam, że książka nie jest taka gruba, a takie najbardziej lubię czytać, ale po przeczytaniu mogę powiedzieć, że jest tego warta, nie żal wydać pieniądze na taką książką. W ogóle na początku żałowałam, że wydałam tyle pieniędzy na cienką książkę, a teraz nie żałuję i polecam, jeśli ktoś żałuje wydawać pieniędzy i lubi czytać w Internecie, przeczytajcie ją proszę. Zabolało, ale przypadła mi do serca.

29 listopada 2015 

Wiktoria Wiktorowna 

Niewiarygodnie interesująca książka! Radzę przeczytać.
4 stycznia 2016 г. в 21:12


Irina Jewgieniewna
Ocena: 5
Super książka!!!! Polecam wszystkim!!!
25 stycznia 2016 г.


Zoja Grigoriewna
Bardzo interesująca książka, zachwyciła mnie od pierwszej strony. Nieoczekiwane zakończenie (przywykliśmy do happy endu). Warto przeczytać.
30 stycznia 2016 г.


Wasilij Władimirowicz
Książka po prostu świetna. Wszystkim polecam lekturę!
15 lutego 2016 г.

Olga Michajłowna
Ocena: 5
Przyłączam się do wszystkich pozytywnych opinii. Kupujcie, póki jest dostępna.
20 listopada 2015 

Tatiana Wasiliewna
Ocena: 5
Książkę polecam wszystkim! Interesująca, wciągająca, zmusza do zastanowienia się. Przeczytałam w kilka godzin, nie mogłam się oderwać.
21 listopada 2015 г.

Wita Anatoliewna
Ocena: 5
Czyta się lekko, przeczytałam w ciągu jednego dnia. Zachwycająca, ale ten ślad, który zostawia na duszy…
24 listopada 2015 г.

Anna Michajłowna
Ocena: 5
Bardzo dobra książka. Wszystkim polecam.
24 listopada 2015 г.

Maria Tarasowna 
Cudowna!!!!!!!!!!!!!! Ograniczenie wieku tylko ze względu na niecenzuralne słownictwo. Polecam.
29 listopada 2015 

Jana Nikołajewna
Ocena: 5
Bardzo dobra książka… Chciałoby się ją czytać po prostu w nieskończoność…
3 grudnia 2015 г.

Galina Stiepanowna
Bardzo ciekawa książka. Wszystkim polecam…
11 grudnia 2015 

Wita Igorjewna
Baaaardzo ciekawa i wciągająca książka. Czyta się jednym tchem!
14 grudnia 2015 
 

Kalinina Malina
Ocena: 5
Piękna, emocjonalna książka. Wciąga od samego początku. Porusza do głębi serca. Zdecydowanie polecam.
5 stycznia 2016 

Olga Władimirowna
Ocena: 5
Bardzo dobra książka.
13 stycznia 2016 г.
  
Marina Władimirowna
Ocena: 5
Super książka, przeczytałam jednym tchem.
5 marca 2016 г.

Irina Adalbertowna
Ocena: 5
Dlatego od 18 lat, że jest brutalna, nie dla ludzi o słabych nerwach. Ale książka i tak jest super, chociaż ciężka, zostaje w głowie na dłużej. Przeczytałam ją w jeden dzień, bardzo wciąga, lekko się czyta. Polecam!
11 marca 2016 

Nadieżda Michajłowna
Ocena: 5
Jedna z najpiękniejszych książek, jakie czytałam. Zdecydowanie polecam.
16 marca 2016