Jutro zakończenie aukcji dla dzieci z hospicjum!


Jeszcze tylko przez jeden dzień możecie licytować Trylogię Kwiatową, którą przeznaczyłam na zacny cel...


... dla dzieciaczków z Hospicjum w Rzeszowie. Nie ma większego nieszczęścia, niż nieuleczanie chore dziecko. Gdy weszłam na tę stronę... łzy popłynęły... Nie uratujemy życia żadnemu z małych pacjentów tą aukcją, lecz przyda się im każda złotówka, prawda? 
Tutaj jest bezpośredni link: http://allegro.pl/trylogia-kwiatowa-katarzyna-michalak-z-autografem-i4816744791.html

Mam nadzieję, że licytatorzy będą nie tylko hojni, ale i... poważni. Ostatnio bowiem jakaś osoba podbiła cenę, po czym wycofała się z aukcji. Jak można stroić sobie żarty z chorych dzieci - nie wiem i nie pojmuję. Takie praktyki mnie osobiście oburzają, ale cóż...

Liczę, że tym razem aukcja przebiegnie bez takich "niespodzianek". Dodam, że zwycięzca otrzyma - oprócz Trylogii zaprezentowanej na zdjęciu (na życzenie w każdej książce mogę napisać osobistą dedykację) również kartkę ode mnie ze świątecznymi życzeniami i podziękowaniem. Myślę, że i cel szczytny i nagroda bardzo sympatyczna. 

Dodam, że dochód ze wszystkich aukcji moich książek z autografem, które można kupić tutaj: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=1557683 również zostanie przekazany temu Hospicjum.

Zwróćcie na nie swą życzliwą uwagę, a ja do Waszych pieniążków dorzucę nieco swoich.