"Zacisze Gosi" - głosowanie!


 Mój ulubiony portal książkowy Granice.pl po raz kolejny zaprasza Was do udziału w głosowaniu na Najlepszą Książkę na Lato. Ja oczywiście zapraszam do głosowania na "Zacisze Gosi", które sądząc po pierwszych recenzjach podoba Wam się jeszcze bardziej, niż "Ogród Kamili"! Cieszy mnie to niesamowicie, bo przecież Kamila wygrała w ankiecie na najlepszą moją książkę, detronizując po raz pierwszy "Poczekajkę"! Staram się z całych sił by pisać coraz lepiej i lepiej, nie odpuszczam, czy to książka pierwsza, czy dwudziesta pierwsza. Cieszę się, że to dostrzegacie i... doceniacie. I mam nadzieję, że Gosia nie przepadnie w głosowaniu na Książkę Lata, jak to się stało z biedną Kamilką.

TUTAJ do 5 czerwca możecie zagłosować po raz pierwszy. Potem będzie dogrywka. Przypominam, że Granice.pl przygotowały dla Was bardzo, bardzo dużo wspaniałych nagród.

Etykiety: