"Bezdomna" (i ja) w TVP2 "Pytanie na śniadanie", czyli...

...dzieje się.

Moją najmłodszą córeczkę w tym tygodniu pozna kilka milionów telewidzów, co biorąc pod uwagę jej przesłanie jest bardzo cenne. Będzie też gościła na łamach znanego miesięcznika, ale o tym w osobnym poście. Również dwie rozgłośnie radiowe postanowiły przyłączyć się do akcji "wysłuchaj do końca" i zaprosiły mnie do dyskusji na falach eteru - dam znać kiedy i o której godzinie.

TUTAJ jest link do konkursu na opowiadanie, przy czym konkurs został objęty patronatem Centrum Praw Kobiet (zostałam zaproszona na Kongres Kobiet i już mam stres większy niż przez wystąpieniem w ogólnopolskiej telewizji, czy w radiu).

Również Matras, granice.pl i lubimyczytac.pl - trzy portale, które naprawdę lubię i cenię - objęły "Bezdomną" specjalną opieką, za co dziękuję im i mojemu Wydawcy.

Niech więc najmłodsza trafia do Waszych rąk, a ja - dopóki nie ruszę na trzydniowy maraton medialny - spokojnie siedzę w mojej Poziomce i piszę kolejną powieść. To pewnie ucieszy Was równie mocno jak dzisiejsze wieści. Ciekawe, czy zgadniecie, co to będzie...? :)