"Mistrz" w TVN24

I kolejna dobra wiadomość! W najbliższą sobotę w programie Xsięgarnia o godz. 18 w podsumowaniu najlepiej sprzedających się polskich książek wystąpi mój "Mistrz"! No, no, no, no, znaczy to, że zostaliśmy zauważeni. Ja jako polska pisarka (Alleluja! z "zaledwie" czternastoma powieściami na koncie) i mój Mistrzunio sensacyjno-erotyczny, choć bardziej sensacyjny. (Na marginesie: czytają go moi sąsiedzi i panie w Urzędzie Gminy, czytają licealistki i bibliotekarki, chwalą, zachwycają się a ja czuję się nieco... nieswojo, że akurat tą książką, akurat erotykiem zaistniałam w naszym małym urlowskim uniwersum, nie mogła to być Poczekajka, Poziomka, czy Nadzieja? :D).

Ta wiadomość przypomniała mi, że inny dział TVN czeka na scenariusz "Sklepiku z Niespodzianką". Kiedy ja się tym zajmę?! Gdzieś między "Jabłoniowym Wzgórzem" a "Kamilą"? Jakoś tak...